E-Fatura

E-FATURA

                      E-FATURA NEDİR?

E-Fatura; mükelleflerin GİB (Gelir İdaresi Başkanlığı) sistemi üzerinden belirlenen standart ve formata göre fatura alıp göndermelerini sağlayan sistemin genel adıdır.

Amaç, tek format ve standarda göre satıcı ve alıcı arasında güvenli, zaman ve maliyet tasarrufu sağlayan bir sistem oluşturmaktır

          E-FATURANIN AVANTAJLARI

  • Kağıt, baskı, posta ve işletme maliyetlerinden tasarruf sağlanır
  • Dijital arşiv ile tüm faturalara hızlı ve kolay erişim sağlanır.
  • Muhasebe işlemlerinin kolaylaşması ve ödeme sürecinin kısaltılır.
  • Veri standardizasyonu
  • Etkin zaman yönetimi
  • Çevre Dostu Sistem
  • Faturayı göndermeden SAP üzerinde görüntüleyebilinir.
  • Gelen-Giden fatura kokpiti ekranları vardır.
  • Faturayı SAP üzerinden PDF/XLM/HTML olarak görüntüleyebilinir.
  • Gelen e-Faturanın onay sistemi ile ilgili kişiye yönlendirilebilir.
  • Kullanıcı tarafından kolay fatura dizaynı vardır.
  • SAP üzerinden durum takibi yapılabilme ve raporlama imkanı sağlar.
  • İşlemleri loglanabilir.