Sapanka | Personel Kokpit

PERSONEL KOKPİT

Add Your Heading Text Here

        PERSONEL KOKPİT NEDİR?

Personel kokpit ekranları son kullanıcı ve yöneticilerin, personelin kişisel bilgilerini görüntüleme, izin/seyahat talep ve onay işlemlerinin yürütülmesine imkan sağlayan ekranlardır.

Add Your Heading Text Here

Add Your Heading Text Here

   PERSONEL KOKPİT AVANTAJLARI

  • Son kullanıcı ve yöneticilerin WEB ekranları ve Mobil üzerinden kişisel bilgileri görüntüleme, izin/seyahat talep ve onay işlemleri hızlı ve kolay bir şekilde yapılması
  • Ekstra kurulum, program, uygulama veya sertifika ihtiyacı olmaksızın internet erişiminin olduğu her yerden ekranların kullanılabilme imkânı
  • Yönetici Personel Rapor uygulaması ise yöneticilerin sorumlukları kapsamında bulunan personellere ait işe giriş, bölüm, unvan ve yönetici gibi bazı bilgiler ile iletişim ve eğitim/sertifika bilgileri WEB üzerinden görüntüleyebilmelerine imkanı sağlaması
  • İzin ve Seyahat işlemleri ‘Onay Akışı’ uyarlama kabiliyeti ile web veya mobil üzerinden  kolay bir şekilde onay süreci   gerçekleştirilmesi
  • İzin ve Seyahat talep işlemlerinde onaylanan talepler için izin ve seyahat bazında farklı formatlarda form çıktısı üretme kabiliyeti