PERSONEL KOKPİT
Add Your Heading Text Here
PERSONEL KOKPİT NEDİR?
Personel kokpit ekranları son kullanıcı ve yöneticilerin, personelin kişisel bilgilerini görüntüleme, izin/seyahat talep ve onay işlemlerinin yürütülmesine imkan sağlayan ekranlardır.
Add Your Heading Text Here
Add Your Heading Text Here
PERSONEL KOKPİT AVANTAJLARI
- Son kullanıcı ve yöneticilerin WEB ekranları ve Mobil üzerinden kişisel bilgileri görüntüleme, izin/seyahat talep ve onay işlemleri hızlı ve kolay bir şekilde yapılması
- Ekstra kurulum, program, uygulama veya sertifika ihtiyacı olmaksızın internet erişiminin olduğu her yerden ekranların kullanılabilme imkânı
- Yönetici Personel Rapor uygulaması ise yöneticilerin sorumlukları kapsamında bulunan personellere ait işe giriş, bölüm, unvan ve yönetici gibi bazı bilgiler ile iletişim ve eğitim/sertifika bilgileri WEB üzerinden görüntüleyebilmelerine imkanı sağlaması
- İzin ve Seyahat işlemleri ‘Onay Akışı’ uyarlama kabiliyeti ile web veya mobil üzerinden kolay bir şekilde onay süreci gerçekleştirilmesi
- İzin ve Seyahat talep işlemlerinde onaylanan talepler için izin ve seyahat bazında farklı formatlarda form çıktısı üretme kabiliyeti